Planerar att satsa större ..

Ja , nu ska jag planera större sötnosar , Det har hänt mycket saker i mitt liv som jag gärna vilja bara släppa ut ur mig så ni ska få veta det , men det är redan folk som vet det , Men skulle vilja säga det till hela världen så dom skulle ta del av mitt liv med så inte jag skulle behöva stänga inne det , men det har jag fått göra ,
Blivit ledsen, och annat , trott saker är mitt fel , hur länge som hällst men barn ska inte behöva tro det är deras fel och inte behöva ta skit, och det är aldrig barnens fel , Jag har känt så länge i mitt liv ,
Jag är inte en helt parfekt tjej med världens bästa liv och har det bra till 100% ,
Jag har också haft det jobbigt och har det fortfarande jobbigt änn i dag , Men jag kämpar,
Och som kanske inte alla vet har jag det inte som alla barn, Jag får hjälpa min mamma mer kanske änn alla andra barn. Jag kan inte bara lämna henne hemma själv när jag vill , jag kan inte åka där i från när jag vill,
för min mamma behöver extra hjälp från mig , Min mamma har ett ''handikapp'' i sina ben ,
Nej , hon går inte som alla andra , men hon är som vilken mamma som hällst ,
Bara för hon har ett fel gör det inte henne till en annan persson, Jag älskar min mamma och hon är min hjälte,
Jag älskar henne så mycket hon gör så mycket för mig , Jag älskar henne så mycket ,
Folk stirrar på henne i bland , jag blir bara arg när man gör så , för hon är en vanlig människa som alla oss !
Och ska bli behandlad så med ! Tänk .. Hur skulle det vara om det var din mamma jag blängde på ?
Hur skulle det kännas ? Min mamma säger bara : Tea , dom fattar inte det , det gör inget .
Nej precis ni fattar inte det , Om det var eran mamma så skulle det vara anorlunda . men nu så så kanske ni fattar det , och jag har det bra men min mamma , Jag älskar henne över allt annat och nu är det så här jag byter till Myshowroom , startar nytt där och då får ni ta del av det , Men nu får ni ha det bra . Puss !


KOMMENTARER
jennifer

Väldigt fint skrivet Tea.. Texten betyder inte bara mycket för dig och din mamma.. Alla förstår och ska ha förståelse för detta.

Puss & kram Jennifer ;**

2012-05-30 21:09:26
Anonym

Haha, erkänn du byter till myshowroom bara för Juliaofsweden gjorde de ? :D

2012-05-31 06:36:09
Anonym

ee...

2012-06-22 00:17:44
URL: http://fantazzie.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback