Jag väntar på mail...

Jag väntar på mailet från myshowroom.se för jag ska byta ditt, !
Nej , jag byter inte bara för juliah of sweden gjorde det !
Utan jag gör det för det känns som ett högre steg från blogg.se, Lixom större blogg och sånt ,
Det är ju det jag vill ha en stor blogg med massa läsare , och vill att ni ska ta del av mitt liv,
och annat ovs , Men Jag väntar fortfarande på mailet dem säger att det kan ta några dagar myshowroom.se
Men jag tänker mig en större blogg , läsare , livet bara starta om igen . Hade gärna viljat flytta starta nytt.
för det har hänt så mycket i mitt liv som ni inte vet om , det kanske jag kan berätta en dag ,
Men jag känner att det är inte rätt just nu kanske , Men jag ska ta tag i detta med min nya blogg,
som sagt ska den heta teahs.myshowroom.se
Nu får ni ha det så bra älskar er puss sötnosar !


KOMMENTARER
anonym

var är den andra videon du sjunger som du typ hade på din gamla blogg ...

Kan inte du länka till den ?? :)

Du är jätte bra på att sjunga ;) <33

2012-05-31 15:02:02


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback