Haha...hur pallar dom?

Hejsan bloggen har mailat mysshowroom , har fortfarande inte fått något jäkla mail, är lite irreterad nu!
Man ska ju fån ett mail har inte fått det på en dag nu ! Är lite irreterad nu faktisk ! Men har mailat dom nu så ska ju antagligen få svar i morgon på det , För jag vill ju skapa min blogg där eller så får la jag ta och börja min blogg på Nattstad, eller vad tycker ni ? jag ska verkligen inte starta min på devote eller blogspot eller någon sån där ..
Vill ha något riktigt som mysshowroom , nattstad , .se !
Har funderat på att byta namn till : Teahs.se också ! :D det kostar ju att heta .se
men det är ju klart värt det eftersom då kommer det fram direkt på söksidan och annat bara ens drömm juh ! :D
Men nu ska jag kolla hur det är med nattstad.se :D !


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback