det är dags!

Hejsan snyggingar ,Jag väntar fortfarande det är la skit dårligt  jag har inte fått det på 2 dagar nu....?
Men aja , Får la nöja mig med blogg.se så länge men jag ska ha ett bloggkonto på myshowroom eller något annat bra , har ni några tips vart man kan blogga någonstans ? ex: devote,blogg.se,mysshowroom,nattstad?
Jag ska leta lite nu faktisk tänkte jag ! :D så nu får jag lämna er med ett kort blogginlägg , förlåt !
Men vill verkligen fixa min blogg nu , och verkligen känna att man har en stor blogg ...!
så nu är det dags puss babys !


KOMMENTARER
jennifer

Du är inte ensam med att inte få mail från dom...

2012-06-01 14:58:08


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback